Питання, які нам часто задають…
В таких автомобілях як Magnum, MAN Командор, SCANIA, зазвичай зношується шкворнева втулка, а підшипник залишається без пошкоджень. Ми реставруємо тільки пошкоджену ділянку.
В DAF на шкворні стоїть два голкових підшипники, які зношуються тільки при неправильній експлуатації, по цій причині вони заміни не потребують. Для усунення вертикального люфту цапфи достатньо поміняти тільки ремкомплект упорного підшипника.
Шкворень потребує промазки регулярної та ефективної.
- закрита ступиця консистентною змазкою після 850тис. км. пробігу автомобіля, кожні 250-300тис. км, щоб продовжити строк експлуатації підшипників;
- ступиця яка промазується трансмісійним мастилом потребує заміни кожні 100тис.км.
- ступиця відкритого типу на консистентній змазці після 500тис.км пробігу автомобіля кожні 150-200тис.км.
При заміні сальника потрібно проводити шліфовку фланця хвостовика та прочищати сапун.
Підвіска кабіни DAF зроблена на втулках, які під час експлуатації автомобіля швидко розбиваються. Ми замість втулок встановлюємо підшипники, за допомогою яких строк експлуатації збільшується в десятки разів.
Торсіонна підвіска швидко зношується в своїй шліцевій частині. Ми за допогою можливостей нашого устаткування відновлюємо цілісність шліцевої частини.
Наш ремкомплектне дозволяє збільшуватися люфту в направляючому супорта на протязі довгого терміну експлуатації транспортного засобу.
Потрібно розточити отвір та завтулити саленблок.