Вантажівки DAF отримають ряд важливих новацій

У 2015 році компанія DAF Trucks починає випуск модернізованих вантажних автомобілів, що дозволяють заощадити до 5% палива.

У першу чергу модернізація торкнеться силових установок. Так, турбодизелі MX-11 робочим обсягом 10,8 л отримають нову камеру згоряння, оптимізовану систему багатофазного впорська, а також двоступеневий водяний насос. У підсумку, це зменшить витрату палива на 2%. А їх старші побратими – 13-літрові турбодизелі MX-13 оснастять моторним гальмом збільшеною на 20% потужністю – до 360 кВт при 2200 об/хв. Будучи вагомою альтернативою трансмісійному гальму-ретардеру, він дозволяє продовжити життя основним гальмівним колодкам.

Для моделей CF і XF стандарту Євро 6 пропонується автоматична трансмісія з економічним режимом Eco Mode. Останній знижує на 10% максимальний крутящий момент на перших 11-ти передачах, що покращує паливну економічність на 1%. Для максимальної динаміки режим легко вимкнути, натиснувши кнопку в торці правого підрульового перемикача.

Одна з новацій вантажівок DAF 2015 року – система круїз-контролю Predictive Cruise Control і система перемикання передач Predictive Shifting. Перша підтримує оптимальну швидкість на спусках і підйомах, отримуючи інформацію про дорогу попереду (на 1 – 2 км) через GPS-навігатор. У парі з нею працює друга система, яка допомагає рухатися на вищій передачі якомога довше, що забезпечує невеликі обороти двигуна. Обидві ці системи допомагають заощадити до 3% палива.

Вантажівки сімейства CF також будуть комплектуватися новим аеродинамічним пакетом. Він включає спойлер на даху, зі збільшеною на 10 см висотою, бічні спойлери охоплюють 2,55 м ширини тягача, а також спойлери за кабіною, які забезпечують мінімальну відстань до напівпричепа – всього 5 см. Новий пакет спойлерів розроблений з урахуванням використання на тягачах DAF з наднизьким сідлом Low Deck.

Як відомо, вантажівки DAF оснащуються системою допомоги водія Driver Performance Assist, яка аналізуючи стиль конкретної людини (передбачення дорожньої обстановки, час гальмування та ін.), підказує, як заощадити паливо. З 2015 року ця система отримала нову функцію. Інформація з тахографа тепер може передаватися на центральний дисплей на щитку приладів. Це дозволяє водієві частіше контролювати режим сну і відпочинку, що дозволить уникнути штрафів. Примітно, що потрібна мова включається автоматично, виходячи з країни реєстрації тахокарти водія.

Джерело – news.infocar.ua